خانه خدمات صنعتی ذخیره سازی و انبار

ذخیره سازی و انبار

ذخیره سازی به دلایل مختلفی انجام می شود. وقتی کالایی را ذخیره می کنیم باید اطمینان داشته باشیم هر زمان مجددا به آن نیاز باشد، کالا سالم باشد. از اینرو محافظت و مراقبت ویژه از محل انبار برای محافظت از کالاهای باارزش ذخیره شده بسیار اهمیت دارد. از سویی دیگر مقدار زیاد کالاهای انبار شده می تواند باعث ایجاد آتش سوزی‏های بزرگ شود لذا باید در ایمن سازی انبارها در مقابل آتش دقت کافی را مبذول داشت. مراکز بازیافت، انبارها، تانکرهای حاوی مواد نفتی می توانند خطرات جدی را متوجه فضای پیرامونی خود کنند. کم کردن احتمال خطر آتش سوزی در انبارها امر بسیار مهمی است. باید تمهیداتی اعمال شود تا در صورت بروز آتش سوزی در انبار، آتش به محیط پیرامون انبار سرایت نکند.
به دلایل فوق الذکر دولت‏ها استانداردها، مقررات بین المللی و داخلی را در مورد انبارها اعمال می کنند. نماد ایمن با بررسی استانداردها و قوانین داخلی و بین المللی اقدامات لازم را برای اطمینان از رعایت شدن تمامی نکات ایمنی انجام می‏دهد.

خدمات

ارزیابی یکپارچگی سازه و موقعیت‏های خطرناک
مشخص کردن سناریو آتش
شرایط ذخیره سازی با توجه به قوانین داخلی
آزمون آتش و دود
تعیین کردن کالری مواد ذخیره شده
پیشنهاد برای بهینه سازی سیستم‏های محافظت در برابر آتش
آزمون میزان موثر بودن سیستم‏های اکتیو و خاموش کننده
آزمون شار حرارتی
محاسبه تشعشعات
پشتیبانی در طول مراحل مناقصه
مهندسی ایمنی آتش



درباره ما

شرکت مهندسی نماد ایمن، متخصص در علم آتش می‏باشد و به اتکای دانش روز متخصصان خود، خدمات گسترده‏ ای را در زمینه مهندسی ایمنی، و... ارائه می‏دهد.

مشترک خبرنامه شوید

تماس با ما

آدرس: سعادت آباد، بلوار پیام،میدان بھرود، بلوار شقایق،خیابان شهید قمصری، کوچه لاله 3، پلاک 23

تلفن: +9821-22086837

ایمیل: mail@namadimen.com