خانه خدمات صنعتی ساختمان‏ های عمومی

ساختمان‏ های عمومی

مهمترین نکته در مورد موزه‏ ها یا کتابخانه‏ ها ایمنی آنها در برابر حوادث می باشد. از تجهیز این اماکن با تجهیزات ایمنی مانند محافظت کننده‏ ها برای محافظت از جان انسان‏ها و منابع ارزشمند داخل این اماکن صرف نظر کرد. این بناها بعنوان آثار ملی و ارزشمند نیاز به مراقبت ویژه دارند.
محافظت از ساختمان‏ های عمومی نوساز از نظر پیچیدگی تفاوت چندانی با ساختمان‏ های قدیمی و باستانی ندارند. فضاهای بزرگ و غیر طبیعی، ساختمان‏ های چند منظوره، با مصالح جدید یا سیستم های محافظ نوین برای مهندسی ایمنی آتش چالش های جدی محسوب می شوند.
ساختمان‏ عمومی می تواند یک مکان استراتژیک حمل و نقلی باشد مانند فرودگاه‏ یا ایستگاه‏ مترو در شهرهای بزرگ باشد. آتش سوزی کنترل نشده می تواند تلفات زیادی داشته باشد و در سیستم سرویس دهی آن خلل ایجاد شود و سبب اختلال در آن منطقه یا شهر می شود.
بنابراین می توان با ارائه دادن راهکارهای مناسب بر اساس دستورالعمل‏ها مسائل ایمنی آتش را بهبود بخشید. برای محافظت صحیح از یک ساختمان عمومی نیاز به دانش روز دنیا و استفاده از راه حل‏های نوین این حوزه می باشد.
با توجه به سابقه و تجربه نماد ایمن در حوزه ایمنی آتش این شرکت بهترین راهکارها را برای تامین ایمنی ساختمان در اختیار شما قرار می دهد. آزمایشگاه شناخته شده ما همانند بخش مهندسی آتش با بیش از 60 سال تجربه توانایی بازرسی و اعطا گواهینامه فنی ما را به شریکی مناسب و مطمئن برای مالکان، سازمان‏ها، طراحان و سازندگان این حوزه تبدیل کرده است.

خدمات

آزمون آتش برای تایید مصالح جدید و سیستم‏های محافظت در برابر آتش ( فعال و غیر فعال)
آزمون‏های ویژه: آزمون آتش مقیاس کامل، آزمون تک کاره (ad hoc test)، آزمون هود با گرمای زیاد (10MW) ، آزمون‏های مربوط به مهندسی آتش
آزمون های خروج دود و تهویه
طراحی و مدلسازی
مقایسه سطح ایمنی روش های مختلف حفاظت در برابر حریق
مطالعات گسترش دود
طراحی سازه
آنالیز راه خروج
کارشناسی بعنوان مرجع ثالث
کمک های فنی
ارزیابی دستورالعمل، بررسی میزان انطباق، حل مناقشات
پشتیبانی در طول مراحل مناقصه
مدیریت اضطراری
نصب و نگهداری سیستم‏ها و محصولات محافظت در برابر آتش
بازرسی
کارشناسی قضایی
گواهینامه Safe4Fire ساختمان



درباره ما

شرکت مهندسی نماد ایمن، متخصص در علم آتش می‏باشد و به اتکای دانش روز متخصصان خود، خدمات گسترده‏ ای را در زمینه مهندسی ایمنی، و... ارائه می‏دهد.

مشترک خبرنامه شوید

تماس با ما

آدرس: سعادت آباد، بلوار پیام،میدان بھرود، بلوار شقایق،خیابان شهید قمصری، کوچه لاله 3، پلاک 23

تلفن: +9821-22086837

ایمیل: mail@namadimen.com